wtorek, 13 lutego 2018

Ramka



Hej witajcie!

"Zrób mi 4 ramki" , tak brzmiało zamówienie i..... i to by było na tyle na temat treści/ opisu zamówienia :). A nie, przepraszam , był jeden wymóg, ramki na zdjęcia formatu 10x15cm. Zamawiająca, to przemiła osoba, zachwycona wszystkim co wyjdzie z moich rąk i składająca takie właśnie zamówienia:), a ja uznałam , że to zamówienie może być dla Was świetną inspiracją
Kolekcja "Hello Beatiful", to moja ostatnia miłość, więc od razu wiadomo było, że jedna z ramek zyska szatę z tych papierów. Do tego trochę odpowiednio podkolorowanych kwiatków z foamiranu irańskiego i....1/4 zamówienia mam gotową:). Jak Wam się podoba?
 





Do zrobienia mojej inspiracji, użyłam następujących materiałów ze sklepu:









Do zobaczenia:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz