piątek, 2 lutego 2018

Gościnna projektantka stycznia - Wanda

Kolejny miesiąc za nami, wyniki poprzedniego wyzwania opublikowane, więc pora na przedstawienie sylwetki kolejnej naszej gościnnej projektantki...

Po raz trzeci została nią Wanda :-)


Przedstawialiśmy już Jej sylwetkę na naszym blogu, jednak dla przypomnienia zrobimy to po raz kolejny:

 Wanda pisze o sobie tak:

Od dziecka lubiłam prace manualne, skończyłam tkactwo artystyczne, malowałam, lubię robić na szydełku i drutach, wyszywać. Kreatywną przygodę ze scrapbokingiem zaczęłam w 2010 roku w tym samym roku założyłam bloga .

I tak oto siedem lat już niebawem minie od pierwszego, skromnego wpisu. Chyba nie mam jakiegoś ściśle wytyczonego stylu. Bardzo podobają mi się prace w stylu shabby, vintage, uwielbiam warstwy, tuszowania, darcia, media. Najbardziej lubię robić kartki, albumy, boxy a kwiaty z foamiranu uwielbiam robić.

Tworzenie prac sprawia mi ogromną radość i zadowolenie.

Moje prace oglądać możecie na blogu



A oto kolejna fantastyczna praca Wandy wykonana specjalnie w ramach gościnnego projektowania. Tym razem zachwyca nas cudnymi kwiatami z foamiranu dekorującymi wianuszek:





Wandzie raz jeszcze gratulujemy wyróżnienia w naszym wyzwaniu i serdecznie dziękujemy za tą cudną inspirację :-)

Pozdrawiamy cieplutko
DT Foamiran Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz