wtorek, 21 listopada 2017

Kurs na gwiazdę betlejemską

Witam serdecznie. 
Dziś chciałam Was zaprosić na kurs, według którego możecie wykonać takie oto kwiaty poinsecji.




Potrzebujemy:
- foamiran
- wykrojnik poisencji
- pastele olejne lub tusze
- pręciki do wykonania środków kwiatowych
- drobniutki brokat
- klej na gorąco
- drucik florystyczny
- żelazko lub nagrzewnica
- gąbka do zmywania naczyń:)




Z foamiranu (ja wybrałam kolor kremowy) wycinamy kwiaty poinsecji.




Następnie za pomocą gąbki barwimy je pastelami lub tuszem.
Ja wybrałam pastele olejne.




Zabarwione płatki kwiatów podgrzewamy na żelazku lub za pomocą nagrzewnicy i mocno ugniatamy palcami aż nasza pianka stanie się bardzo cieniutka.




Gdy stwierdzimy, że nasze kwiatki są dostatecznie cienkie i delikatne formujemy je palcami tak, aby wybrzuszenia płatków były skierowane do góry. 




Gotowe płatki sklejamy ze sobą za pomocą kleju na gorąco.




Teraz pozostaje tylko dobrać pręciki , które przewlekamy za pomocą drucika przez środek kwiatka pamiętając oczywiście o przyklejeniu ich nanosząc niewielką ilość kleju na pręciki. 





Aby dodać swoim kwiatom bardziej świątecznego i mroźnego charakteru pokrywamy je drobniutkim brokatem. 
Mam nadzieję, że mój kurs będzie przydatny i jasny dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z foamiranem. Życzę Wam owocnej pracy i pochwalcie się proszę waszymi kwiatkami. Jesteśmy ciekawi Waszych prac.  


Użyte materiały z naszego sklepu:






Pozdrawiam:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz