piątek, 9 grudnia 2016

Serce do róż

Może jeszcze nie wiecie ale mam wielkie serce do róż. A właściwie to wiele serc.
Dziś pokażę Wam dwa. 
Kupiłam je jakiś czas temu i zupełnie nie wiedziałam jaki z nich zrobię użytek. To znaczy, wiedziałam, że będą wisieć i tylko tyle. Pomysłów miałam tysiące i dla Was wykorzystałam właśnie jeden z nich.
Serca dostały ode mnie w prezencie róże. A może róże dostały serca? Myślę, że ustalą to między sobą i będą wisieć zgodnie, szczęśliwie, choć jak znam siebie, to zapewne niedługo.  :D

Zapraszam do oglądania mając nadzieję, że kogoś zainspiruję i zachęcę do złapania za nożyczki i rozprawienia się z arkuszem foamiranu.






Do zrobienia mini kompozycji na zawieszki wykorzystałam materiały z naszego sklepu:




Pozdrawiam ciepło i życzę bezstresowych przygotowań do Świąt. 




3 komentarze:

  1. Widać, że serduszka przyozdobiłaś odrobiną Własnego Serca. Po prostu są piękne. A kwiatki, pączki i listki to mistrzostwo, można patrzeć, patrzeć, ... i podziwiać bez końca:). Wszystko wspaniale ze sobą współgra. Ja osobiście tak szybko bym się z tymi serduszkami nie rozstała:). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ciepło pozdrawiam i dziękuję za tak sympatyczny i SERDECZNY komentarz.

      Usuń